PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0YXJ0cnV0aC5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

Російські селебріті пишаються автоматом Калашникова

Зіркові новини

Новина про те, що відома ведуча Тіна Канделакі займається ребрендингом торгової марки «Калашников» була сприйнята шанувальниками неоднозначно, деякі на знак протесту навіть відписалися з акаунтів зірки.

Мабуть, Тіну це анітрохи не зворушило, адже вона продовжує активно просувати і популяризувати в своїй країні зброю.

Днями в instagram Канделакі, представивши нове рекламне оформлення марки, написала: ««Калашников » – той бренд, з яким ніхто не наважиться посперечатися, просто тому, що він кращий… Я вважаю, що так само і кожен чоловік повинен заслужити право володіти цією зброєю!»

Підтримала Канделакі продюсер Яна Рудковська: «Для мене автомат Калашникова завжди був не більш, ніж відома і популярна зброя. Так, я впізнавала його на телеекрані, але цього, правду кажучи, недостатньо. Я пишаюся тим, що «Калашников» придумали саме в нашій країні…»,  – написала Яна в соціальній мережі.

У нас тільки одне питання – чому жінкам російського шоу-бізнесу так подобається піарити зброю?

Тіна Канделакі займається ребрендингом торгової марки «Калашников»

Тіна Канделакі займається ребрендингом торгової марки «Калашников»